LifestyleModa i ljepota

Zbog čega se sve više muškaraca počinje šminkati?

Od lagane hidratantne kreme za kožu i prozirnog balzama za usne, do sjajnih sjenila i lažnih trepavica, danas postoji mnogo različitih načina na koje se muškarci šminkaju.

Iako se za mnoge ljude muška šminka i dalje osjeća tabu, čini se da je ovaj trend sada u porastu, a sve više vidimo muškarce s kozmetičkim proizvodima na licu, kako na crvenim tepisima, tako i u svakodnevnom životu. Muškarci su se šminkali prije stotinama godina.

Da, muška šminka nije nešto novo, a njenu historiju možemo pratiti od drevnog Egipta gdje su muškarci nanosili ulja i masti na kožu kako bi je zaštitili od pustinjske vrućine i oštre sunčeve svjetlosti.

Muškarci više klase drevnog Egipta često su šminkali oči. Vjerovatno ste vidjeli slike egipatskih kraljeva s očima gusto obloženim crnim kohlom. Muškarce iz starog Rima također su poticali da se šminkaju pod utjecajem onih koji su ih osvojili, uključujući Egipćane.

Rimski muškarci nisu nosili svijetlu šminku, jer se na nju namrštilo društvo. Umjesto toga, nosili bi lagani parfem, uklanjali određenu dlaku na tijelu, a ponekad i izbjeljivali lica.

U doba kraljice Elizabete I muškarci su nanosili puder na lice, a u Japanu u 17. stoljeću muški glumci iz pozorišta Kabuki nosili su upadljivu šminku s jarko crvenim i crnim linijama na debeloj bijeloj podlozi stvorenoj uz pomoć rižinog brašna, piše Bright Side.

Približavajući se modernom vremenu, moramo spomenuti doba starog Hollywooda koje je mušku šminku donijelo na veliko platno i u javnost. Iako šminkanje nije novo za muškarce, donedavno su bili uglavnom glumci i muzičari koji su se šminkali kako bi svoj izgled na ekranu i na sceni učinili privlačnijim i sjajnijim.

Danas vidimo sve više muškaraca koji proizvode za uljepšavanje koriste i u svom svakodnevnom životu, pa zašto je sada muška šminka u porastu, prenosi Tuzlanski.ba.

Na tržištu se pojavljuje još muških kozmetičkih proizvoda.

Da, muškarci se šminkaju od davnina, ali donedavno je bilo vrlo malo kozmetičkih proizvoda dizajniranih posebno za muškarce. Stvari se sada mijenjaju jer sve više kompanija proizvodi mušku kozmetiku i prodaje ove kozmetičke proizvode na muškim policama u svojim trgovinama. Naravno, muškarci mogu koristiti tradicionalnu kozmetiku dizajniranu za žene, ali neki bi se i dalje mogli osjećati nelagodno zbog toga.

Dakle, što je širi izbor muških kozmetičkih proizvoda, to se više muškaraca potiče da ih isprobaju na licu. Čini se da je muška publika velika prilika za rast industrije ljepote i vjeruje se da ćemo u bliskoj budućnosti vidjeti više muški usmjerene i rodno neutralne kozmetike.

Veliki brendovi predstavljaju kolekcije posebno kreirane za muškarce. Na primjer, Chanelova kolekcija Boy De Chanel nudi široku paletu proizvoda za ljepotu i njegu kože za muškarce, uključujući hidratantnu kremu, podlogu, korektor, olovke za oči, balzam za usne i lak za nokte za stvaranje prirodnog izgleda.

(Izvor: Tuzlanski.ba)

Slični članci

Back to top button