Film/TVVijesti

Zbog serije “Squid Game” sve više ljudi uči korejski jezik

Interesovanje za učenje korejskog jezika znatno je poraslo od premijere Netflixove hit serije “Squid Game”, prema izvještajima online škola jezika, naglašavajući rastuću globalnu opsesiju južnokorejskom kulturom počev od kategorije zabave do kozmetičkih proizvoda.

Aplikacija za učenje jezika Duolingo saopćila je da je triler u kojem takmičari bez novca igraju smrtonosne igre iz djetinjstva, u pokušaju da osvoje 38,19 miliona dolara, potaknuo i početnike i postojeće studente u nadi da će poboljšati svoje vještine.

Duolingo je izvijestio o porastu broja novih korisnika od 76 posto, koji se prijavljuju za učenje korejskog u Velikoj Britaniji i 40 posto u Sjedinjenim Američkim Državama u dvije sedmice nakon premijere serije.

Južna Koreja, četvrta po veličini azijska ekonomija, etablirala se kao globalno zabavno središte sa svojom živahnom pop-kulturom, uključujući sedmočlani boy bend BTS i filmove poput dobitnika Oscara “Parazit”, crne komedije o produbljivanju nejednakosti, i “Minari”, o korejskoj imigrantskoj porodici u Sjedinjenim Državama.

Samo ove sedmice Oxfordski rječnik engleskog jezika (OED) dodao je u svoje posljednje izdanje 26 novih riječi korejskog porijekla, uključujući “hallyu” ili korejski val, izraz koji se široko koristi za opisivanje globalnog uspjeha južnokorejske muzike, filma, televizije, mode i hrane.

Predsjednik Južne Koreje Moon Jae-in ove sedmice pozdravio je dodatke, nazvavši “Hangeul”, korejsko pismo, “tihom moći” zemlje.

“Jezik i kultura su suštinski povezani i ono što se dešava u pop kulturi i medijima često utječe na trendove u učenju jezika”, rekao je glasnogovornik Duolinga Sam Dalsimer.

“Sve veća globalna popularnost korejske muzike, filma i televizije povećava potražnju za učenjem korejskog”, objasnio je.

Prema Korejskoj fondaciji za međunarodnu kulturnu razmjenu, širom svijeta 77 miliona ljudi govori korejski jezik.

Duolingo sa sjedištem u Pittsburghu rekao je da ima više od 7,9 miliona aktivnih korisnika koji uče korejski, drugi najbrže rastući jezik nakon hindija.

Institut King Sejong, koji vodi južnokorejsko ministarstvo kulture, imao je prošle godine oko 76.000 studenata u 82 zemlje, što je naglo proširenje sa samo 740 studenata u tri zemlje u 2007. godini.

“Bilo je na hiljade ljudi koji su željeli naučiti korejski čak i prije ‘Squid Gamea’ ili grupe BTS, ali su često bili izolovani primjeri”, rekao je Sun Hyun-woo, osnivač Talk To Me In Korean, lokalne platforme za e-učenje sa 1,2 miliona članova u 190 zemalja.

“Sada su dio ‘globalnog fenomena’, učenje korejskog jezika pretvorilo se u mnogo veću zabavu”, rekao je.

Izvor: Klix.ba

Slični članci

Back to top button